.

.

طبقه بندی موضوعی

۴۶ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

بسمه تعالی

شهادت مدافع حرم حضرت زینب سلام الله علیها ، شهید محمد طحان را به محضر امام زمان (عج) ، امام خامنه ای حفظه الله و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می نمائیم.

شهید محمد طحان از نیروهای سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان که به‌ عنوان مستشار نظامی در سوریه خدمت می‌کرد، در دفاع از حرم نورانی حضرت زینب (ع) در منطقه‌ای در حومه شهر حلب به درجه رفیع شهادت رسید.

  • خادم المدافعین

بسمه تعالی

شهادت مدافع حرم حضرت زینب سلام الله علیها ، شهید مدواری را به محضر امام زمان (عج) ، امام خامنه ای حفظه الله و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می نمائیم.


  • خادم المدافعین

بسمه تعالی

شهادت مدافع حرم حضرت زینب سلام الله علیها ،حجت الاسلام شهید علی تمام زاده را به محضر امام زمان (عج) ، امام خامنه ای حفظه الله و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می نمائیم.


  • خادم المدافعین


بسمه تعالی

شهادت مدافع حرم حضرت زینب سلام الله علیها ، شهید سید اسماعیل سیرت نیا را به محضر امام زمان (عج) ، امام خامنه ای حفظه الله و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می نمائیم.

  • خادم المدافعین

بسمه تعالی

شهادت مدافع حرم حضرت زینب سلام الله علیها ، شهید موسی جمشیدیان را به محضر امام زمان (عج) ، امام خامنه ای حفظه الله و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می نمائیم.


  • خادم المدافعین

بسمه تعالی

شهادت مدافع حرم حضرت زینب سلام الله علیها ، شهید محمد حسین محمد خانی را به محضر امام زمان (عج) ، امام خامنه ای حفظه الله و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می نمائیم.


  • خادم المدافعین

بسمه تعالی




شادی روح شهدا صلوات

  • خادم المدافعین
  • خادم المدافعین

«سید میلاد» و رفقایش سرانجام به میهن بازگشتند

«سید محمد(میلاد) مصطفوی» از نخستین «مدافعانِ حرم» ایرانی است که طی «عملیات محرم» در سوریه، خلعت شهادت پوشید اما بازگشت پیکرش، دلیل شرایط جنگی، به تعویق افتاده بود

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، مدافع حرمِ بانوی مقاومت، حضرت زینب کبری(سلام الله علیها)، «سید میلاد مصطفوی» سرانجام به کشور بازگشت و روز یک شنبه در «همدان» تشییع خواهد شد.

«سید محمد(میلاد) مصطفوی»، «مجتبی کرمی» و «مجید صانعی» از نخستین «مدافعانِ حرم» ایرانی هستند که طی «عملیات محرم» در سوریه، خلعت شهادت پوشیدند اما بازگشت ابدان خونینشان به میهن، به دلیل شرایط جنگی، به تعویق افتاده بود.روز گذشته، «سید میلاد» و رفقایش، در شهر همدان، مورد استقبال پرشکوه مردم این شهر قرار گرفتند.

مراسم وداع با جسم خونینِ «سید محمد (میلاد)مصطفوی»، امروز شنبه، 16 آبان 1394 شمسی، در مسجد جامع شهر «بهار» انجام خواهد شد. همچنین، تشییع پیکرپاکش، روز یک شنبه، 17 آبان، از مقابل «سپاه ناحیه بهار» صورت خواهد گرفت.


  • خادم المدافعین

بسمه تعالی

شهادت مدافع حرم حضرت زینب سلام الله علیها ، شهید محمد حسین عزیز آبادی از نیشابور را به محضر امام زمان (عج) ، امام خامنه ای حفظه الله و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می نمائیم.

  • خادم المدافعین

بسمه تعالی

شهادت مدافع حرم حضرت زینب سلام الله علیها ، شهید امیرحسین هیودی را به محضر امام زمان (عج) ، امام خامنه ای حفظه الله و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می نمائیم.

  • خادم المدافعین

بسمه تعالی

شهادت مدافع حرم حضرت زینب سلام الله علیها ، شهید اسماعیل زاهد پور  را به محضر امام زمان (عج) ، امام خامنه ای حفظه الله و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می نمائیم.

  • خادم المدافعین

بسمه تعالی

شهادت مدافع حرم حضرت زینب سلام الله علیها ، شهید قدیر سرلک را به محضر امام زمان (عج) ، امام خامنه ای حفظه الله و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می نمائیم.

  • خادم المدافعین

بسمه تعالی

شهادت مدافع حرم حضرت زینب سلام الله علیها ، شهید روح الله فربانی را به محضر امام زمان (عج) ، امام خامنه ای حفظه الله و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می نمائیم.

*******

مراسم تشییع شهید مدافع حرم روح الله قربانی

امروز (شنبه) ساعت 8 صبح،تهران، درمسجد امیرالمومنین (ع) واقع در شهرک شهید محلاتی - فاز3 برگزار می گردد.

*******

پیکر شهید مدافع حرم، روح الله قربانی که به تازگی در سوریه به شهادت رسید، امروز در قطعه 53 گلزار شهدا خاکسپاری می‌شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، صبح امروز پیکر شهید مدافع حرم روح الله قربانی فرزند سردار داوود قربانی، از مقابل مسجد امیر المونین(ع) شهرک محلاتی تشییع شد و پیکر این شهید امروز در قطعه 53 گلزار شهدای بهشت  زهرا(س) تهران خاکسپاری می شود

شهید قربانی که به تازگی (شش ماه پیش) در سن 26 سالگی ازدواج کرده بود، به عنوان نیروی مستشاری جمهوری اسلامی ایران در سوریه مامور بوده است که در منطقه حلب به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

برنامه مراسم سوم و بزرگداشت های این شهید مدافع حرم بدین شرح است:

1. دوشنبه 18 آبان ماه از ساعت 15:30 تا 17 مراسم سوم شهید قربانی در مسجد امیرالمومنین(ع) به نشانی شهرک شهید محلاتی
2. سه‌شنبه 19 آبان ماه از ساعت 15:30 تا 17 مراسم بزرگداشت شهید قربانی در مسجد امام خمینی (ره) به نشانی شهرک اکباتان، فاز دوم
3. چهارشنبه 20 آبان ماه از ساعت 15 تا 16:30 مراسم بزرگداشت شهید قربانی در مسجد لیله القدر به نشانی تهران نو، میدان امامت

  • خادم المدافعین

بسمه تعالی

شهادت مدافع حرم حضرت زینب سلام الله علیها ، شهید محسن فانوسی را به محضر امام زمان (عج) ، امام خامنه ای حفظه الله و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می نمائیم.

  • خادم المدافعین

بسمه تعالی

شهادت مدافع حرم حضرت زینب سلام الله علیها ، شهید سید علی حسینی را به محضر امام زمان (عج) ، امام خامنه ای حفظه الله و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می نمائیم.


  • خادم المدافعین

بسمه تعالی

شهادت مدافع حرم حضرت زینب سلام الله علیها ، شهید حمید فاطمی را به محضر امام زمان (عج) ، امام خامنه ای حفظه الله و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می نمائیم.

  • خادم المدافعین

بسمه تعالی

شهادت مدافع حرم حضرت زینب سلام الله علیها ، شهید حاج عزت الله سلیمانی را به محضر امام زمان (عج) ، امام خامنه ای حفظه الله و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می نمائیم.

===============

شایان ذکر است که این شهید بزرگوار فرمانده ی گردان تکاور حضرت امیر (ع) تیپ 44 قمر بنی هاشم چهار محال و بختیاری بودند.

===============

  • خادم المدافعین

بسمه تعالی

شهادت مدافع حرم حضرت زینب سلام الله علیها ، شهید سید سجاد حسینی را به محضر امام زمان (عج) ، امام خامنه ای حفظه الله و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می نمائیم.

  • خادم المدافعین


بسمه تعالی

دل نوشته ای از شهید مدافع حرم مصطفی صدر زاده


شهید مصطفی صدرزاده در یادداشتی به دوستان بسیجی خود می‌نویسد: چه می‌شود روزی سوریه امن و امان شود و کاروان راهیان نور مثل شلمچه و فکه به سمت حلب و دمشق راه بیافتد. 

فکرش را بکن، راه می‌روی و راوی می‌گوید اینجا قتلگاه شهید رسول خلیلی است، یا اینجا را که می‌بینی همان جایی است که مهدی عزیزی را دوره کردند و شروع کردند از پایش زدند تا ... شهید شد.


یا مثلا اینجا همان جایی است که شهید حیدری نماز جماعت می‌خواند، شهید بیضایی بالای همین صخره نیروها را رصد میکرد و کمین خورد، شهید شهریاری را که می‌شناسید همین‌جا با لهجه آذری برای بچه‌ها مداحی می‌کرد، یا شهید مرادی آخرین لحظات زندگیش را اینجا در خون خودش غلتیده بود، یا شهید حامد جوانی اینجا عباس‌وار پرکشید.


خدا بیامرزد شهید اسکندری را همین‌جا سرش بالای نیزه رفت و شهید جهاد مغنیه در این دشت با یارانش پر کشید.


عجب حال و هوایی می‌شود کاروان راهیان نور مدافعین حرم، عجب حال و هوایی...



  • خادم المدافعین

بدون شرح...

۱۱
آبان

  • خادم المدافعین


شهیدان مدافع حرم هادی شجاع و محمود رضا بیضایی.

به نقل از مجید طاهری از دوستان قدیمی شهید شجاع

علاقه هادی به محمود رضا:

هادی قبل از اینکه جذب سپاه شود و در بسیج ویژه شروع به فعالیت کند، خیلی مشتاق بود که به سوریه برود، قبل از شهادتش هم سه بار اعزام شده بود؛ شهید شجاع توسط شهید محمود رضا بیضایی که قبل از شهادت در اسلامشهر زندگی میکرد آموزش نظامی دیده بود و ارادت ویژه ای به این شهید داشت. وقتی خبر شهادت محمود رضا را شنید بغض عجیبی گلویش را گرفته بود و گفت باید انتقام شهید بیضایی را از این تکفیری ها بگیرم.

وقتی خبر شهادت هادی را شنیدیم رفتیم منزلشان و مادرش را دیدیم و عکس شهید بیضایی بر دیوار اتاق هادی نصب بود به مادر شهید شجاع گفتم هادی می گفت می‏‌خواهم انتقام شهید بیضایی را بگیرم. مادرش همینطور که اشک می ریخت گفت وقتی آقای بیضایی به شهادت رسید عکس را روی دیوار اتاق زد و سفارش کرد این عکس را برای همیشه نگه دار مادر، شهید بیضایی به گردن من خیلی حق داشته است.

.

روحمان با یادشان شاد.

.

{اللهم ارزقنا شهادت فی سبیلک}

  • خادم المدافعین

بسمه تعالی



🌹 دخترمان را زیر چادرت زینبی تربیت کن. 🌹


آخرین نامه شهید مدافع حرم رضا دامرودی به همسرشون که در چهارم محرم امسال به شهادت رسیدن

.

به نام خداوند بخشنده مهربان 

همسر عزیزم؛

سلام:

امیدوارم زمانی که این نامه را میخوانی از دست من راضی باشی و به خاطر تمام سختی و اذیت هایی که در این چند سال برایت رقم زدم بنده حقیر را بخشیده باشی.

نمیدانم با چه زبانی؛ازتو؛از خوبیهایت؛صبر و تحملت در کنار من و... تشکر کنم.

توصیه میکنم که همیشه به یادم باشی و مرا فراموش نکنی.از دختر خوبمان مواظبت کنی و زیر چادر خودت پرورش دهی تا راه خودت را ادامه دهد.

  • خادم المدافعین



خاطرات  سید حسن عمادی از دوستان و اقوام شهید:


+ روح الله به ورزش های هیجانی علاقه مند بود:


بنده از کودکی با سید روح الله دوست بودم او از کودکی به ورزش های هیجانی علاقه مند بود بسیار مودب بود هر وقت در جمع دوستانمان جمع می‏شدیم و شوخی می‏کردیم همیشه جملات مثبت و پر معنا می گفت خیلی مبادی آداب بود و ما برای همین موضع حسابی سر به سرش می‏گذاشتیم.


+ بر فراز روستا:


در یادواره های شهدا که در محله مان برگزار می شد روح الله با گلایدر بر فراز روستا پرواز می‏ کرد و بچه ها و اهالی محل به خاطر این امر و حرکت ویژه اش بر آسمان با اشتیاق بالایی در مراسم شرکت می کردند. یک بار از بالای روستا ها عبور کرده بود و با دوربینش از محلات سرسبز مازندران، عکس می انداخت و عکس ها را به اهالی همان جا هدیه می‏ کرد.

  • خادم المدافعین

بسمه تعالی

شهادت مدافع حرم حضرت زینب سلام الله علیها ، شهید حسین جمالی را به محضر امام زمان (عج) ، امام خامنه ای حفظه الله و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می نمائیم.

«حسین جمالی»، رزمنده‌ ای از روستای «یاسریه» (از توابع شهرستان «فسا»)، طی نبرد علیه «مزدوران سعودی» و «پیروان اسلام آمریکایی» در «عملیات محرم» بال در بال ملائک گشود.

  • خادم المدافعین

بسمه تعالی

شهادت مدافع حرم حضرت زینب سلام الله علیها ، شهید وحید نومی را به محضر امام زمان (عج) ، امام خامنه ای حفظه الله و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می نمائیم.


بسیجی داوطلب سید وحید نومی، همزمان با روز عاشورای حسینی درادامه عملیات نظامی مدافعان حرم برای بیرون راندن تروریست های داعش از استان ' صلاح الدین' در منطقه 'الحراریات' شهر بیجی به شهادت رسید .

  • خادم المدافعین

بسمه تعالی
برای دریافت پوستر در سایز اصلی بر روی لینک زیر کلیک نمائید.

پوستر در سایز اصلی




  • خادم المدافعین

بسم رب الشهدا و الصدیقین

«الَّذِینَ آمَنُواْ وَهَاجَرُواْ وَجَاهَدُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِندَ اللّهِ وَأُوْلَئِکَ هُمُ الْفَائِزُونَ»

مدافعان حرم حضرت زینب سلام الله علیها شهید سید محمد حسین میردوستی در راه دفاع از حرم عقیله بنی هاشم حضرت زینب سلام الله علیها به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

************

زمان شهادت : ۱۳۹۴/۹/۱۶

مکان شهادت : سوریه ، حلب

نحوه شهادت : اثابت موشک
************

فرزندم، آقا محمد یاسا، پسرم؛

نمی دانم چه زمانی این نامه را می خوانی؟ از تو می خواهم در زندگی ات پشتیبان ولایت باشی و مراقب فریب دشمن باشی.

شرمنده که نتوانستم باشم؛ دوستت دارم پسرم. مراقب خودت باش. یا علی.

اگر شهادت بنده به گونه ای بود که در کما یا مرگ مغزی رفتم اعضای بدنم را اهدا کنید.

به امید این که این گونه باش
د.

  • خادم المدافعین

بسمه تعالی

شهادت مدافع حرم حضرت زینب سلام الله علیها ، شهید حمید رضا دایی تقی را به محضر امام زمان (عج) ، امام خامنه ای حفظه الله و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می نمائیم.

“حمیدرضا دایی تقی” از مدافعان حرم حضرت زینب(س) در سوریه به شهادت رسید.

وی از اهالی اصفهان و فرمانده پایگاه بسیج المهدی شمس آباد حوزه امام موسی کاظم (ع) بود.

  • خادم المدافعین

بسمه تعالی

شهادت مدافع حرم حضرت زینب سلام الله علیها ، شهید پویا ایزدی را به محضر امام زمان (عج) ، امام خامنه ای حفظه الله و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می نمائیم.

  • خادم المدافعین

بسمه تعالی

شهادت مدافع حرم حضرت زینب سلام الله علیها ، شهید جبار عراقی را به محضر امام زمان (عج) ، امام خامنه ای حفظه الله و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می نمائیم.

  • خادم المدافعین

بسمه تعالی

شهادت مدافع حرم حضرت زینب سلام الله علیها ، شهید ابوذر امجدیان را به محضر امام زمان (عج) ، امام خامنه ای حفظه الله و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می نمائیم.

ابوذر امجدیان چهارمین شهید کرمانشاهی مدافع حرم در سوریه به شهادت رسید.

ابوذر امجدیان از دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از حرم حضرت زینب (س) در سوریه به شهادت رسید.

شهید امجدیان از شیرمردان برومند شهرستان سنقروکلیایی است که در ایام تاسوعا و عاشورا در نبرد مستشاری با تکفیری‌ها شهید شد.

استان کرمانشاه تاکنون سه شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده و شهید امجدیان چهارمین شهید مدافع حرم از این استان است.

پیش از این شهیدان والامقام مهدی نوروزی، صادق یاری و قارلقی در دفاع از حرم آل‌الله در عراق به شهادت رسیدند.

  • خادم المدافعین

بسمه تعالی

شهادت مدافع حرم حضرت زینب سلام الله علیها ، شهیدمسلم نصر را به محضر امام زمان (عج) ، امام خامنه ای حفظه الله و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می نمائیم.


ستوان دوم پاسدار «مسلم نصر» از اعضای تیپ هوابرد 33 المهدی و جانشین گردان ابوذر در دفاع از حرم اهل بیت در سوریه و در نبرد با تروریستهای داعش در حومه شهر حلب به همرزمان شهیدش پیوست.

  • خادم المدافعین

بسمه تعالی

شهادت مدافع حرم حضرت زینب سلام الله علیها ، شهید محمد رضا عسگری فرد  را به محضر امام زمان (عج) ، امام خامنه ای حفظه الله و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می نمائیم.


شهید عسگری فرد از اهالی خرمشهر سرباز دیگری بود که جان خود را در راه دفاع از حرم حضرت زینب(س) فدا کرد و شهید راه حق شد.

  • خادم المدافعین

بسمه تعالی

برای دریافت پوستر در سایز اصلی بر روی لینک زیر کلیک نمائید.

پوستر شهید محمد ظهیری


  • خادم المدافعین

بسمه تعالی

شهادت مدافع حرم حضرت زینب سلام الله علیها ، شهید روح الله عمادی را به محضر امام زمان (عج) ، امام خامنه ای حفظه الله و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می نمائیم.

شهید سید روح‌الله عمادی متولد 1359 بوده که همزمان با سالروز شهادت سالار شهیدان در حلب سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

  • خادم المدافعین

بسمه تعالی

شهادت مدافع حرم حضرت زینب سلام الله علیها ، شهید سجاد طاهرنیا را به محضر امام زمان (عج) ، امام خامنه ای حفظه الله و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می نمائیم.


شهید سجاد طاهرنیا که سال ها با کفر و الحاد به مبارزه برخواسته بود، در آستانه شب عاشورای حسینی به دست تکفیریهای شامات در حین انجام ماموریت مستشاری به شهادت رسید.از طاهرنیا یک دختر و یک پسر به یادگار مانده است که موفق به دیدار پسر (بیست روزه) نورسیده خود نشد.

  • خادم المدافعین

بسمه تعالی

شهادت مدافع حرم حضرت زینب سلام الله علیها ، شهید محمد ظهیری را به محضر امام زمان (عج) ، امام خامنه ای حفظه الله و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می نمائیم.

مدافع حرم محمد ظهیری در درگیری با تکفیری‌های داعش در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

*لازم به ذکر است که این شهید بزرگوار متولد سال  1368 ، بزرگ شده و ساکن اهواز و از برادران عرب زبان غیور کشور عزیزمان بودندکه در درگیری های سال 1390 با گروهک ضدانقلاب پژاک در شمالغرب کشورمان هم حضور داشتند.*


  • خادم المدافعین


بسمه تعالی

برای دریافت پوستر در سایز اصلی بر روی لینک زیر کلیک نمائید.

پوستری از شهید مهدی علیدوست

  • خادم المدافعین

بسمه تعالی




شهادت مدافع حرم حضرت زینب سلام الله علیها ، شهید هادی شجاع را به محضر امام زمان (عج) ، امام خامنه ای حفظه الله و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می نمائیم.

  • خادم المدافعین
بسمه تعالی

شهادت مدافع حرم حضرت زینب سلام الله علیها ، شهید نادر حمید را به محضر امام زمان (عج) ، امام خامنه ای حفظه الله و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می نمائیم.

شهید نادر حمید بسیجی خوزستانی مدافع حرم که بر اثر اصابت گلوله توسط تکفیری ها در سوریه مجروح شده بود پس از چند روز بستری شدن در بیمارستان بال در بال آسمانیان گشود و برای همیشه روزی خور درگاه احدیت شد.

  • خادم المدافعین

بسمه تعالی

شهادت مدافعان حرم حضرت زینب سلام الله علیها ، شهیدان حسن احمدی و کمیل قربانی را به محضر امام زمان (عج) ، امام خامنه ای حفظه الله و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می نمائیم.



ستوان یکم پاسدار شهید کمیل قربانی و ستوان دوم پاسدار شهید حسن احمدی،پنجمین و ششمین شهدای لشگر زرهی ۸ نجف اشرف هستند که فردا پس از مراسم عزاداری حسینیه فاطمه الزهرا، به ترتیب به شهر کهریزسنگ و روستای حسن آباد وسطی جهت خاکسپاری منتقل خواهند شد.

  از شهید حسن احمدی دو دختر پنج و ده ساله به یادگار مانده است.

در دوسال اخیر،لشگر زرهی ۸ نجف اشرف که در دوران دفاع مقدس یکی از پیشرو ترین لشگرهای کشور به شمار می رفت،تاکنون شش شهید را در راه دفاع از حرم حضرت زینب تقدیم کرده است.

  • خادم المدافعین

بسمه تعالی

شهادت مدافع حرم حضرت زینب سلام الله علیها ، شهید عبدالله باقری را به محضر امام زمان (عج) ، امام خامنه ای حفظه الله و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می نمائیم.

نفر سمت راست شهید باقری

عبدالله باقری که به صورت داوطلبانه بعنوان مدافع حرم در سوریه حضور داشت به دست تروریست های تکفیری در عملیاتی در جریان حومه شهر حلب سوریه به شهادت رسید. عبدالله باقری سی و چهار ساله بود و از او دو فرزند دختر باقی مانده است.

  • خادم المدافعین

بسمه تعالی

شهادت مدافعان حرم حضرت زینب سلام الله علیها ، شهیدان مصطفی صدرزاده با نام جهادی سید ابراهیم و سید میلاد مصطفوی را به محضر امام زمان (عج) ، امام خامنه ای حفظه الله و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می نمائیم.

شهید مصطفی صدرزاده

 


شهید میلاد مصطفوی

گفتنی است این دو شهید عزیز که برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) از سرزمین‌ خود عازم سوریه شده بودند، در مبارزه با تروریست های تکفیری به شهادت رسیدند.

  • خادم المدافعین

بسمه تعالی

شهادت مدافع حرم حضرت زینب سلام الله علیها ، شهید رضا دامرودی را به محضر امام زمان (عج) ، امام خامنه ای حفظه الله و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می نمائیم.

تصاویر/

رضا دامرودی از بسیجیان سبزوار در در درگیری با نیروهای داعش در استان حسکه در شرق سوریه به شهادت رسید.

  • خادم المدافعین