.

.

طبقه بندی موضوعی

بسمه تعالی



🌹 دخترمان را زیر چادرت زینبی تربیت کن. 🌹


آخرین نامه شهید مدافع حرم رضا دامرودی به همسرشون که در چهارم محرم امسال به شهادت رسیدن

.

به نام خداوند بخشنده مهربان 

همسر عزیزم؛

سلام:

امیدوارم زمانی که این نامه را میخوانی از دست من راضی باشی و به خاطر تمام سختی و اذیت هایی که در این چند سال برایت رقم زدم بنده حقیر را بخشیده باشی.

نمیدانم با چه زبانی؛ازتو؛از خوبیهایت؛صبر و تحملت در کنار من و... تشکر کنم.

توصیه میکنم که همیشه به یادم باشی و مرا فراموش نکنی.از دختر خوبمان مواظبت کنی و زیر چادر خودت پرورش دهی تا راه خودت را ادامه دهد.

همیشه با نماز و قرآن و توسل به ائمه اطهار و حضرت ابوالفضل (ع) و حضرت زینب(س) برای سلامتی خودت ؛دختر عزیزمان و بنده حقیر دعا کن که میدانم دعای تو همیشه مستجاب میشود.

همسر عزیزم.دوستت دارم.

رضا دامرودی. ۹۴/۷/۱۳

.

شادی ارواح طیبه شهدا صلوات 

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

.

{اللهم عجل لولیک الفرج}

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۸/۱۰
  • ۵۶۷ نمایش
  • خادم المدافعین

رضا دامرودی

سبزوار

شهادت

شهید

مدافع حرم

نامه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی